Hakkımızda

Kurumsal Amaç, Hedef ve Eylem Planı

Küçült Yazı Tipi Büyüt
Kurumsal Amaç, Hedef ve Eylem Planı


KURUMSAL AMAÇ KURUMSAL HEDEF KURUMSAL EYLEM PLANI

1.Sürekli iyileşmeyi hedefleyen bir hastane olmak

  • Teknolojik değişiklikleri ve sağlık sektöründeki değişiklikleri kalite ile birleştirerek en uygun maliyette hizmet sunmak
  • Hasta/ hasta yakını memnuniyeti, hakları ve güvenliği konusunda sağlıklı hizmetler sunmak
  • Verdiğimiz hizmeti zamanında, sistemli, planlı, en az hata ile yürütmek
  • Kalite Yönetim Sistemleri standartlarından taviz vermeden sürekli iyileştirmeyi sağlamak
  • Hasta mahremiyetine önem veren ve sağlayan bir hastane olmak
  • Çağdaş teknolojiyi kullanarak bilimsel araştırmalarda öncü olmak
  • Gerek nitelik gerekse nicelik olarak sürekli gelişim ve ölçüme dayalı hizmet sunmak
  • Sürekli ölçme ve değerlendirme ile hizmet kalitesini arttırmak
  • Sağlık hizmetinin kalite ve verimliliğini artırmak ve sürdürülebilirliğini sağlamak.
  • Klinik göstergeler,
  • Faaliyet göstergeleri,
  • Hasta memnuniyet anketleri,
  • Çalışan memnuniyet anketleri,
  • Gösterge Yönetimi sürekliliği sağlanarak, belirlenen hedef değerlere ulaşmasını sağlamak.
2. Sorumlulukları yerine getirirken yasalar ve etik ilkeler doğrultusunda uygun hizmet vermek
  • Kurumsal Mevzuat ve yönetmeliklere uygun hareket etmek
  • Hastanemizde yapılan tüm işlemlerde ilgili mevzuat, yönerge ve yönetmeliklere uygun hareket etmek.

3. Tıp eğitiminin her aşamasına nitelikli katkı sağlayan bir eğitim hastanesi olmak

  • Öğrenci, eğitici memnuniyeti, hakları ve güvenliği zemininde, tıp eğitimi için nitelikli bir klinik altyapı sağlamak ve sürdürmek,
  • Sağlık hizmeti sunumu sırasında tüm süreçlerde eğitim ve öğretimi öncelemek.
  • Tıp Fakültesi Dekanlığı, Bölüm Başkanlıkları ile etkili bir işbirliği ve eşgüdüm sistemi kurmak ve sürdürmek,
  • Dekanlığa bağlı öğrenci, eğitici, eğitim kurul ve komisyonları, anabilim dallarından gelen eğitim öğretimle ilgili olabilecek görüş ve önerilere göre altyapı ve süreçlerde sürekli iyileştirme yapmak.
4. Güvenilir ve kolay ulaşılabilir sağlık hizmeti sunarak bulunduğumuz bölgede, yurt içi ve yurt dışında tercih edilen hastane olabilmek
  • Sunduğumuz sağlık hizmetine ihtiyacı olan herkesin kolaylıkla ulaşmasını sağlamak.
  • Engelli ve yaşlı bireylerin sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak
  • Yurtdışından kurumumuza başvurmak isteyen hastaların işlemlerini kolaylaştırmak.
  • Hastanemize gelen yaşlı ve engelli hastaların kolay ulaşımlarının sağlanması için gerekli düzenlemeleri yapmak.
  • Hastanemiz otopark ve acil servis girişinde sıkıntılar yaşanmaması için düzenlemeler yapmak.
  • Yurt dışından hastanemize kolay ulaşılması için etkili hasta sağlayıcıları ile çalışmak.
  • Kurum yurtdışı hastalarıyla iletişim kurması için yabancı dil bilen çalışan sayısının arttırılması.
  • Web sayfasının çok sayıda yabancı dile çevirisinin yapılması.
  • Online hasta görüşleri yapılabilmesi için sistem oluşturulması.
5. Hastalarımızın memnuniyetini yükseltmek

 

  • Hastalarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesini sağlamak.
  • Hasta ve yakınlarının web sayfasından yapılan öneri ve şikayetleri değerlendirilerek bunlara ilişkin düzenleyici ve önleyici faaliyetlerde bulunmak
  • Hasta memnuniyet anketleri sonuçlarının analizlerinin yapılarak gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerde bulunmak.
6. Çalışanlarımızın memnuniyetini yükseltmek
  • Çalışanlarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesini sağlamak.

 

  • Personellerin, meslek ve sertifikasyon durumlarına, yeteneklerine ve isteklerine uygun alanlarda çalıştırılmalarının sağlanması.
  • Çalışanların boş vakitlerinde ve öğle aralarında hastane bahçesinde yürüyüş ve dinlenme alanlarının oluşturulması.

7. Hastane alt yapı ve donanım eksikliklerini gidermek ve sürekliliğini sağlamak

 

  • Hastane alt yapı eksikliklerini mümkün olduğunca azaltarak kaliteli ve sürekli sağlık hizmeti sunmak.
  • Hastanemiz binasında gerekli görülen tamir, tadilat ve bakımlarının Sağlıkta Kalite Standartlarına uygun olarak yapılmasının sağlanması
  • Eksikliklerin ve gerekli ise yenilenmelerini sağlamak
8.Çalışanlarımızın niteliklerini yükselterek hizmet kalitesini arttırmak

  • Hizmet içi eğitimler, sertifikalandırma konusunda çalışanların yönlendirilmesini sağlamak.
  • Çalışanların yeteneklere göre uygun bölümde çalıştırılmasını sağlamak.
  • Çalışanların görev tanımına ve niteliklerine (sertifika, mezuniyet, deneyim) uygun yerlerde hizmet vermesinin sağlanması.
  • Çalışanların eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve eğitim almalarının sağlanması.
  • Personellerin sertifikasyon programlarına katılımlarının sağlanması.

 

9. Çevre sağlığını önemseyerek atıklarını azaltan çevreye duyarlı bir hastane olmak

 

  • Atıkların kaynağında ayrıştırılması için düzenli eğitimler, atıklar için uygun ve yeterli biriktirme alanları oluşturmak.
  • Tüm faaliyetlerimiz kapsamında, geri dönüştürülebilir atıkları değerlendirmeyi, sınırlı olan doğal kaynak kullanımlarını azaltmayı, çevreye zararlı atıklardan dolayı oluşacak kirliliği önlemeyi, canlı hayatı olumsuz etkilememeyi, çevreyi kirletmemek için gerekli tedbirleri almak.